.

.

.

.

کارگر جوانی بر اثر سقوط از یک ساختمان جان خود را از دست داد






جام جم آنلاین: کارگر جوانی بر اثر سقوط از طبقه منفی ۲ به طبقه منفی ۴ یک ساختمان درحال ساخت در میدان آرژانتین جان خود را از دست داد. رییس ایستگاه ۱۱ آتش نشانی در مورد این حادثه گفت: در ساعت ۹:۴۰ صبح امروز بی درنگ آتش نشانان ایستگاه ۱۱و گروه نجات ۱۳ راهی محل حادثه در میدان آرژانتین، خیابان زاگرس شدند.

وی گفت: این کارگر ۲۵ ساله دریک پروژه ساختمانی در طبقه منفی ۲ ساختمان اسکلت بندی مشغول کار بود که ناگهان به پایین سقوط کرد که پس از معاینه عوامل اورژانس، فوت این شخص، تایید شد.

رییس ایستگاه ۱۱ آتش نشانی بی احتیاطی و عدم رعایت موازین ایمنی توسط این کارگر جوان را علت بروز این حادثه ذکر کرد و گفت: البته تحقیقات بیشتر درمورد این حادثه مرگبار هم چنان از سوی کارشناسان این سازمان و نیروی انتظامی ادامه دارد.

محمدرضا وکیلی افزود: عوامل اورژانس زودتر به محل حادثه اعزام شده بودند و در همان لحظات اولیه مرگ این فرد را تائید و برای انتقال وی به سطح از سازمان آتش نشانی درخواست کمک کردند.

سازمان آتش نشانی ضمن درخواست از سازندگان ساختمان ها بویژه ساختمان های بلند مرتبه مبنی بر رعایت دقیق نکات ایمنی و تعبیه و تامین حفاظ و امکانات ایمنی مناسب، هشدار می دهد که به خاطر حفظ جان و سلامتی خود و کارگران دقیقاً در محیط های کاری موازین و دستورالعمل های ایمنی هم چنین بهداشت کار را رعایت کنند و کارگران هم در هنگام کار حتماً از وسایل و تجهیزات ایمنی مناسب استفاده نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد