.

.

.

.

کارگاه تخصصی HSE MS برگزار شد


کارگاه آموزشی تخصصی دو روزه با عنوان HSE MS (استقرار سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست) برای دانشجویان و فارغ التحصیلان و دیگر علاقمندان برگزار شد.
  این دوره ی آموزشی توسط گروه ایمنی صنعتی دانشگاه تابناک و با همکاری شرکت TUV Rheinland، مورخ 25 و 26 آبانماه 1391، در دانشکده فنی مهندسی (2) این دانشگاه برگزار شد. در این دوره که با استقبال بی سابقه ی جامعه ی دانشگاهی (دانشجویان و فارغ التحصیلان) و شاغلان مراکز صنعتی روبرو شد ضمن استفاده از استاد مجرب و ارائه ی مطالب تخصصی، فراگیران در کارگاه های گروهی شرکت داده شدند تا هرچه بیشتر با مبحث سیستم های مدیریتی آشنا شوند. در پایان این دوره با برگزاری یک آزمون به شرکت کنندگان در این سمینار تخصصی گواهینامه بین المللی از طرف شرکت TUV Rheinland اعطا گردید.

هدف دوره :
آشنایی با الزامات و نیازمندی های سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE و نحوه شناسایی خطرات و جنبه های زیست محیطی و ارزیابی آنها

محتوای دوره:
- مزایا و الزامات استقرار سیستمهای مدیریت HSE-MS در سازمان ها بررسی ضوابط ، قوانین و مقررات موثر بر HSE-MS در ایران مروری بر عناصر و الزامات سیستم مدیریت HSE-MS از دیدگاه ممیزی شناسایی الزامات مورد ممیزی در سیستم مدیریت HSE-MS آشنایی با راهنمای ممیزی ISO19011:2002 به عنوان مرجع معتبر در فعالیتهای ممیزی اصول و مراحل انجام ممیزی طراحی چک لیست ممیزی اجرای ممیزی و جمع آوری اطلاعات روانشناسی ممیزی مشخصات ممیزی اثربخش

توانایی شرکت کنندگان پس از دوره:
توانایی برنامه ریزی ، سازماندهی و اجرای برنامه های ممیزی بر مبنای سیستم مدیریت HSE-MS



لازم به ذکر است پیش از این یک دوره ی آموزشی در اردیبهشت ماه 1391، با عنوان OHSAS 18001 (استاندارد سری ارزیابی ایمنی و سلامت شغلی) برای فراگیری این استاندارد و ارتقای سطح علمی دانشگاهیان برگزار شده بود.
با توجه رسالت دانشگاه ها در به روز رسانی دانش دانشجویان و فارغ التحصیلان و کارکنان و سایر علاقمندان، امید است با برگزاری این دوره های تخصصی بتوان در جهت پیشرفت و ارتقای سطح علمی جامعه ی علمی کشور گام برداشت.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد